Kvinnovåld!

Jag tror att mansdominans är en väldigt stor orsakt till kvinnovåldet, en man som är psykiskt svag slår sina kvinnor för att känna sig accepterad och manlig.
Jag säger inte att alkohol är dåligt men den kan förvärra situationen väldigt mycket, och man tänker inte riktigt rakt då man kanske bråkar men sin flickvän.
man kan inte riktigt veta vilka män som misshandlar och inte, men en sak är säker, det är bara dem svagaste och dem med liten hjärna som slår kvinnor.
Min två närmaste kompisar som jag känner har varit med om allt, men blir också accepterad av vissa tjejer. Vissa tjejer tycker också att dem har varit med om allt och tror dem kan allt och är bäst, det är också fel!

PUSSS=)hahaajjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0